Monday, 16 January 2012
maafkan mama
Assalammualaikum . si pemilik cinta
10.02 am..
selamat pagi , akif and papa. lambat sikit jumpe hari ni. mama ade keje tadi. pagi ni
mama nak say sorry kat papa sebab malam tadi. mama terlalu memaksa papa tuk install bende tu and buatkan papa tido lambat. mama sorry ye. mama bkn pe exited sangat nak try webcam ngan papa.mama rindu sgt kat papa.satu lagi mama betul2 nak mintak maaf kat papa,mama bukan nak halang papa nak call sape-sape pon. mama tau tu hak papa untuk kawan dengan siape pun. mama belum ade hak yang sebenar untuk halang semua tu. (akif cepat laah datang,nnti papa hanya kita yang punya).
cuma mama mintak maaf , perasaan ingin memiliki papa sangat kuat dalam hati ni. maaf kalau perasaan mama tu buatkan papa tak senang.mama tamak untuk ade papa sorang je dalam hidup mama.mama tak sanggup kalau ade orang lain amek papa dari mama. mama nak papa ngan akif dalam hidup mama sampai bila-bila.tapi mama akan cuba reda kan hati mama ni, untuk biarkan papa kawan ngan orang lain.tapi papa kene janji hati papa untuk mama n akif je ye. sebab mama sayang papa akif sangat2. cinta die sangat2.
to akif: hari ni papa akif busy tau, die banyak class.. malam nnti papa kene study, esok die ade quiz, akif kawan ngan mama tau mlm ni. salam sayang untuk b. ayg sayang b tau. ayg janji ayg akan lebih bagi peluang untuk
b kawan ngan orang lain. tapi janji kamu tetap milikku, kerana nafas cinta ini untuk zumaira n akif.
i love you sayang.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)



No comments:
Post a Comment