tepat 12.43a.m, mama buat perangai ngan papa... xtau la dia tibe2 merajuk.. xpe, papa paham dengan keadaan mama yang tengah sakit sekarang..papa biarkan mama rest.. harap mama paham ape yang papa lakukan.. ini untuk kepentingan mama jugak.. ermm papa terkilan ckit ngan mama coz mama x berape nak paham papa malam ni.. time mama merajuk pon papa ngah makan kot.. lapar..:( tp xpelah.. mama punye hal papa lupekan lapar papa, papa cube pujuk mama..tp... sory dear.. b xpandai pujuk...urmm.. sorry.. b x perfect tok ayg.. sory sgt2 k...
to akif.. kamu satu2nya kami ade.. so jgn jadi cam mama.. mama kalu majok, jadi cam kat bawah ni.. jadi cam papa k.. walaupon papa suka mimpi, mimpi papa yg indah2... tidur papa lena,muka papa kiut..hahaha..
ni muka mama time majok ngan papa..
sedihkan muka mama ni... papa tgk pon nak nangis ase...heheh:P
No comments:
Post a Comment