sebenarnya nak cakap TERIMA KASIH . tapi kalau
TERIMA LAH KASIH pon xpe kan..
hehehe..
sayang, ayg nak ucapkan terima kasih kerana sgt baik hati ,
sanggup korban kan harta b, untuk kami 1 family.
perkara ini sangatlaaah di HARGAI tau sayang.
budi baik b ayg doakan ALLAH SWT balas dengan sebaik-baiknya.
insayaallah satu hari nanti giliran ayg pulak
memberi sesuatu untuk b and family b..
tq sayang... <3
love u.


No comments:
Post a Comment