Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 9 February 2012

terima lah kasih :)

Assalammualaikum si pemilik cinta,

sebenarnya nak cakap TERIMA KASIH . tapi kalau
TERIMA LAH KASIH pon xpe kan..

hehehe..

sayang, ayg nak ucapkan terima kasih kerana sgt baik hati , 
sanggup korban kan harta b, untuk kami 1 family. 
perkara ini sangatlaaah di HARGAI tau sayang. 
budi baik b ayg doakan ALLAH SWT balas dengan sebaik-baiknya.

insayaallah satu hari nanti giliran ayg pulak 
memberi sesuatu untuk b and family b..
tq sayang... <3

love u.

No comments:

Post a Comment