Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 26 March 2012

Kasihku Abadi

persembahan Dinner AlamLima nanti aq dah plih lagu tok gimmix aq n band.. lagu yg aq pilih adalah kasihku abadi.. lagu ni amat tenang bila di dengarkan..kami akan ubah rentak lagu ni dengan alunan gitar n tnpa muzik cam ni.. so ade kelaian ckit coz muzik yg akan lahir dari gitar adalah muzik yg nyaring didengar.. lagu ni ditujukan kepada insan yang sedang bercinta... Ku harap hanya keikhlasan,Dan ku rindukan keramahan Aku inginkan kemesraan Berkekalan berpanjangan... Mengasihimu, dikasihi...Menyayangimu, disayangi... Merindui dan dirindui... Saling mengerti di hati... Biar hilang kabus di wajahku,Biar tenang resah di dadaku,Terimalah serta kabulkan harapan ini. Oh Tuhan... tgk, aq da excited nyanyi lagu ni...hope lagu ni mjadi kenangan tok korg sume... hehehehehehehehehe
silekan dengar n nyanyi bersama ye..



Suram dan sepi, kekosongan 

Aku mencari insan sejati 
Untuk menemani hidupku... 



Adam dan hawa diciptakanNya 
Disemai rasa kasih sayang 
Agar bersemi ketenangan 
Dan kedamaian di hati... 



Ku harap hanya keikhlasan 
Dan ku rindukan keramahan 
Aku inginkan kemesraan 
Berkekalan berpanjangan... 

Mengasihimu, dikasihi... 
Menyayangimu, disayangi... 
Merindui dan dirindui... 
Saling mengerti di hati... 



Biar hilang kabus di wajahku 
Biar tenang resah di dadaku 
Terimalah serta kabulkan harapan ini 
Oh Tuhan... 



Ku melafazkan kata penuh makna 
Bersaksi Tuhan yang Maha Pemurah 
Hidup mati jodoh pertemuan 
Ditentu Allah yang Esa 
Perkenankan hasrat di hatiku... 



Moga impian kan dirahmati 
Dipertemukan serikandi 
Susah dan senang sama harungi 
Demi cinta yang hakiki... 
Oh...

No comments:

Post a Comment