wafer formation
ini adalah card pe tah aq lupe yg aq kene bt sesowang... pening punye pening so, aq try tok buat lakaran kartun..hahaha... xtau la jadi ke x.. lect suh buat soalan kat depan n jawapan kat belakang... ni la hasil pic yg buruk 2 bersama soalan yg plu dibuat... masa yang diberikan untuk menyiapkan kerja ni 2 hari je..hahaha.... ye la ko!!!
pic pertama ni aq susun dari soalan 1-10... yg last 2 sabarlah ye kena tindih reramai... yang paling berat spongebob la kot coz ia kan span...penuh berisi tu..hahaha
ni lak aq susun ikut suka aq...yg spongebob 2 soalan no 1, botol 100plus 2 plak soalan no 8, mouse sony aq yg cute 2 plak soalan no 9, ipin 2 plak soalan no 10...
seterusnya... tangan sebelah kiri 2 soalan no 2... upin soalan no 3, tangan kanan peace kat atas 2 soalan no 4, kaki kiri ku yang kat bawah 2 soalan no 5, hagemaru kartun kesukaan aq 2 soalan no 6, n last skali soalan no 7 yg bentuk segi4 bulat 2...
akhirnye siap jugak keje aq yang ni..hehehe sonok gak keje ni tp tah pape la kan...hahaha


No comments:
Post a Comment