Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 23 March 2012

cube dengar...



hai hai hai. malam yang dingin nie, aku xbule nak tidur . Rase nye tiap2 malam aku xbuleh nak tidur . kecian x? Aku xtipu tiap2 malam aku susah hati . sadiss . Ish2 . Malam nie aku layan perasaan dgn lagu nie "Berhenti Berharap" by Sheila On 7. Rasanya lagu nie dah berkurun dah . Xpe masih sedap pon . Tadi aku online, mmg lah ada sorg tuh dah buat aku pedih tapi aku dah rendahkan keegoan aku utk minta maaf dan terserah pada mereka utk memaafkan aku. Mungkin mereka terkejut tgk kejujuran aku tapi xpe, masa dan ruang itu perlu. Aku paham. Sekarang aku redha . Malam2 sorang2 layan perasaan buat emosi aku terganggu . Macam2 bende aku kene rancang utk bulan nie, aduh. Sakitnya dada bila terkenang benda yang lepas . Emosi tak tentu arah (apa aku mengarot nie) . Okay, aku kene hafal litar yang ntah pape nie. Tiba2 senior call cakap aku kene buat persembahan dinner AlamLima tu. Alamakk ! aku terpaksa la berlatih dgn tangan yang luka nie T___T nampak x aku xboleh kawal emosi . Macam mane nie, aku just nak hati aku tenang even dorang mungkin dah maafkan aku, kenapa aku xtenang ? Ntah lah, berdoa adalah yang terbaik kan. So berhenti lah berharap :)

Walaupun pedih tapi saya mampu tersenyum . Walaupun awak salah sangka tapi saya sentiasa ingin menjelaskan . Walaupun awak terluka tapi saya sentiasa ingin memohon maaf . Walaupun saya mendekati  tapi awak menjauhi diri . Walaupun salah saya tapi awak fikir saya salahkan awak . Walaupun saya cemburu tapi awak xmemahami . Kenapa sume ini berlaku ? kerana awak xpercayakan saya lagi . Mungkin susah utk awak terima saya . Xpela, saya redha dgn ujian ini dan bersabar. Saya dah cuba yang terbaik, saya dah malu nak kawan dgn awak bila awak kate dah tawar hati . Saya pergi lah dari hidup awak . Mungkin itu yang terbaik kan . Saya xnak awak terluka krn saya, dan saya pun xnak kawan2 saya yang lain pun terluka sbb saya. Saya hanya ingin disenangi oleh sesape saja disamping saya. Jarak dan komunikasi halangan bagi kita. Saya bukan hipokrit dan saya xpenah bodek utk minx orang berkawan dgn saya . Saya jujur sbb saya berani tapi bila dh jujur, buat saya malu sbb terlalu jujur . Manusia sentiasa kejar sempurna tapi saya tidak . Saya hanya minta peluang utk dimaafkan dan diterima . Saya tidak paksa awak tapi saya hanya minta awak memahami saya. Tapi mungkin bukan sekarang waktu yang sesuai. Jika suatu hari nanti awak dah terima saya, dtg lah cari saya sbb hati saya sentiasa terbuka utk terima awak sbg kawan . The end

Aku pulang...
Tanpa dendam
Ku terima kekalahanku
Aku pulang...
Tanpa dendam
Ku salutkan kemenanganmu
(Berhenti berharap _ sheilaon7)

No comments:

Post a Comment