hai hai hai. malam yang dingin nie, aku xbule nak tidur . Rase nye tiap2 malam aku xbuleh
nak tidur . kecian x? Aku xtipu tiap2 malam aku susah hati . sadiss . Ish2 .
Malam nie aku layan perasaan dgn lagu nie "Berhenti Berharap" by
Sheila On 7. Rasanya lagu nie dah berkurun dah . Xpe masih sedap pon . Tadi aku
online, mmg lah ada sorg tuh dah buat aku pedih tapi aku dah rendahkan
keegoan aku utk minta maaf dan terserah pada mereka utk memaafkan aku. Mungkin
mereka terkejut tgk kejujuran aku tapi xpe, masa dan ruang itu perlu. Aku
paham. Sekarang aku redha . Malam2 sorang2 layan perasaan buat emosi aku
terganggu . Macam2 bende aku kene rancang utk bulan nie, aduh. Sakitnya dada
bila terkenang benda yang lepas . Emosi tak tentu arah (apa aku mengarot nie) .
Okay, aku kene hafal litar yang ntah pape nie. Tiba2 senior call cakap
aku kene buat persembahan dinner AlamLima tu. Alamakk ! aku terpaksa la
berlatih dgn tangan yang luka nie T___T nampak x aku xboleh kawal emosi . Macam mane
nie, aku just nak hati aku tenang even dorang mungkin dah maafkan aku, kenapa
aku xtenang ? Ntah lah, berdoa adalah yang terbaik kan. So berhenti lah
berharap :)
Walaupun
pedih tapi saya mampu tersenyum . Walaupun awak salah sangka tapi saya sentiasa
ingin menjelaskan . Walaupun awak terluka tapi saya sentiasa ingin memohon maaf
. Walaupun saya mendekati tapi awak menjauhi diri . Walaupun salah saya
tapi awak fikir saya salahkan awak . Walaupun saya cemburu tapi awak xmemahami
. Kenapa sume ini berlaku ? kerana awak xpercayakan saya lagi . Mungkin susah
utk awak terima saya . Xpela, saya redha dgn ujian ini dan bersabar. Saya dah
cuba yang terbaik, saya dah malu nak kawan dgn awak bila awak kate dah tawar
hati . Saya pergi lah dari hidup awak . Mungkin itu yang terbaik kan . Saya
xnak awak terluka krn saya, dan saya pun xnak kawan2 saya yang lain pun terluka
sbb saya. Saya hanya ingin disenangi oleh sesape saja disamping saya. Jarak dan
komunikasi halangan bagi kita. Saya bukan hipokrit dan saya xpenah bodek utk
minx orang berkawan dgn saya . Saya jujur sbb saya berani tapi bila dh jujur,
buat saya malu sbb terlalu jujur . Manusia sentiasa kejar sempurna tapi saya tidak
. Saya hanya minta peluang utk dimaafkan dan diterima . Saya tidak paksa awak
tapi saya hanya minta awak memahami saya. Tapi mungkin bukan sekarang waktu
yang sesuai. Jika suatu hari nanti awak dah terima saya, dtg lah cari saya
sbb hati saya sentiasa terbuka utk terima awak sbg kawan . The end



No comments:
Post a Comment