Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 23 March 2012

sELaMaT MaLaM sAyAnG


Euuuuuuu Uwekkkk.Geli gileer. Sape 'sayangg' aku? Tolg sikit. Pelok bantal pastu cakap sama bantal . " Eh dengar sinie ye, aku xpernah putus asa . Aku akan cuba yang terbaik utk diri aku . Lantak p la orang nak cakap apa . Buruk dapat dosa Baik dapat pahala . Nah !! amek kau ". Fuh aku baling bantal ke bawah katil. Haha. Nampak x aku suka cakap sorang2 . Aku xmarah sapa2 pun cuma mmg aku suka lepaskan segala kat bantal . Cakap dgn orang takut xpaham bahasa keling aku nie . Aku nie kan kemarukk . Terima kasih la cakap mcm tuh kat aku . Bukan ke tadi aku dah lupakan sumenya (ayat kaliss) Jangan berbohong wahai sayang . Tuhan ada dimana2, syaitan sentiasa menghasut kita . Sebelum tidor cuci kaki deh . Besok sambung gereng2, kalau x maluuu aku nanti. Aku bukan pendendam cuma aku ada perasaan . Ada orang suka dan ada orang xsuka . Jaga2 kadang2 syaitan lebih suka hasut hati kita utk memilih benda yang palsu. Pandang di depan, pimpin tangan mereka yang di sisi . Jom ! menuju ke hadapan. Satu satu masalah xselesai . Biasalah, lepas itu n then ini.Bersabar lah wahai z . Selamat beramal :)

#hari ini tiba2 suhu badan xmenentu . kecian pada aku . 
#sekarang aku merasai kehilangan bahu2 yang boleh kesat hingus aku. *maybe*

kenapa kalau mimpi selalu aku fikir itamputih . haha . good night Paris.. 


No comments:

Post a Comment