Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 17 May 2012

Oat Krunch.. Terukir di bintang... Layan..

Assalamualaikum... 1st post ni aq nak cite sume yang aq nak cite..hehehe.. cu tgk tajuk post ni.. "Oat Krunch... Terukir di bintang... Layan..". Ok, ape yang berkaitan ngan tajuk ni adalah aq ngah makan oat krunch kegemaran aq ni n sambil buka blog bini aq sambil layan lagu terukir di bintang yang di nyanyikan oleh yuna n lagu kesukaan aq ngan dia.. aq nak makan n dengar lagu ni sampai muntah..hahaha
   Kenapa hari ni papa akif makan pagi sangat??? 1st aq nak kongsi ngan korang yang aq kena cery bery (sejenis penyakit yg membuatkan kita penat kerana ulang alik ke toilet) atau nama saintifiknya cirit birit. Disebabkan aq minum air pepsi ngan buah nenas aq kena cery bery yang amat dahsyat.. dari kol 8 semalam sampai pagi ni aq kena cery bery.. sampai x tertido beb.. kalu nak tdo pon ase nak tido kat toilet je.. tp x kan nak tido ngan benda alah 2 lak kan... hehehehe
   pas2 aq nak cite ngan korg... aq ade ambik short sem coz ade something had happen kat aq.. haha. biakorg pening bace.. gara2 clas cher kami x ok, kami ditahan sampai kol 8 malam baru leh balik.. kami di  beri 3 tugasan yg perlu disiapkan sebelum balik.. nak nangis woo.. lapar.. nak g pasar malam.. nak solat mghrib.. adoiii..nak membuang...sume bermain dalam fikiran.. macamana ni??? terpaksa la kan... balik2 penat ngan cery bery aq lak...
   okla. stop cte sal cery bery..nantikan ia datang aq.. benda alah 2 xleh sebut, t ia datang.. hehe. ok, detik 12 malam 10 mei 2012 umur aq genap 21 tahun.. maka masuklah meseg dalam inbox fon aq ucapan selamat hari lahir atau nama fizikalnya happy besday 2 me..hehe.. sebenanya aq sendiri xtau yg hari 2 besday aq..coz aq ni jenis x suka ingt tarikh.. never mind,.. benda 2 da biasa terjadi.. 
   pg nya mak ngah n dia punya anak bt surprise ucap besday kat aq n di sertai dengan kek coklat kegemaran aq ngan adiah n piza yg aq suka..hehe.. best siot time 2..tp sedih pon ade.. yelah da lame x sambut besday..ttbe lak ade yg nak sambut tok aq..sonoknye la aq kan.. kau ade??? haha.. pas2 yang aq sonok gak..aq dapat meseg ucapan besday dari mama ( mak kepada bini). maka bertambah beronok la aq... hahaha..
   ok.. nak ditambahnya beronok aq jd teronok, aq didenda cuci toilet n cuci baju mak ngah coz mesin basuh umah mak ngah ttbe rosak.. mak ngah ckp tu hadiah tambahan tok aq...haha. xpelah.. aq ok je ngan keje 2.. alah benda simple je kot... kacang parang je bg aq..hehe..
   oklah.. malas dah nak taip panjang2.. nak cari tok keje aq lak..petang ni nak g u ade discussion ngan group member...lg nak kena cari utk clas cher lak.. adoiii nape la sume nak beban kat aq.. adoiiiii xpelah...2 da jadi tugas aq yg mengetuai segalanya tugas kat clas 2.. ( dalam hati..lagi2 aq.. ). kat cni aq nak ucapkan tq kepada sume yang ucap besday aq.. hampir separuh gak meseg masuk inbox aq..sampai full mseg lam inbox.. wakaka.. tq to my love coz ingtkan b sal besday b.. jd org 1st wish besday b.. tq to mama n family my wife coz ucap besday n minx hadiah dari aq lak..haha.. tq 2 ira, mak ngah,adik2 coz ucap besday n bg adiah yg comel 2..haha..n bg aq makan piza.. nasib la tau aq gile piza.haha.. tp gile kfc aq.. wedges yang sedap..haha xmo dah mgarut.. tq kat mmbe2 aq sume yg ingt tarikh besday aq walaupon aq x ingt tarikh besday korg...hehe.. semoga kita sume dalam lindungan Allah Taala..amin.. 
  Wassalam...

No comments:

Post a Comment