Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 17 May 2012

pegangan ke pendapat



ceh, tajuk nak kencang. :)

err. saya masih berfikir. adakan susah untuk 
memenuhi permintaan seorang perempuan.
 bila dia kata :

  • tak nak ber'dating' selagi belum halal
  • tak nak ada hubungan istimewa sebelum ada hubungan yang halal
  • kalau betul suka, teruslah jumpa mak ayah
adakah itu sesuatu yang tak wajar? bagi saya, 
itu SANGAT wajar dan bertepatan dengan 
prinsip perempuan yang sepatutnya. 
err. faham tak apa saya cakap ni? --'

tak ber'dating' tu bukan bermaksud TAK BOLEH 
jumpa langsung. boleh je, but why not kalau 
berjumpa beramai-ramai? kan ke best. ke takut 
hati berubah dekat kawan kawan yang lain pulak? 
err. itu maksudnya kita tak tetap lagi hatinya.
dan perasaan sayang kita tu cuma sementara. 
dalam erti kata lain, kita bukan sayang sangat pun 
dekat awek yang kita ayat tu. :) faham?

fasal hubungan istimewa. bukan saya boikot habis 
couple. TIDAK! tapi, saya memang bantah yang 
berpegang, bercumbu dan ber'lain-lain' lagi. :)
saya on je kalau ada situasi macam tu. tapi kena 
ikut rules lah. jangan nak pegang pegang. jangan 
nak buat benda yang mencurigakan, memalukan. 
kalau dapat follow dan tk ada yang pelik pelik. 
then, go ahead! saya setuju.

berkenaan jumpa mak ayah. come on lah. tak 
betul ke apa yang saya fikir. dah kalau suka. 
berjumpalah dengan orang tua perempuan tu. 
memang itulah tertibnya. 
kan? :) ke saya je fikir macam tu?

apa pun, inilah pendapat dan pegangan saya
sebagai seorang lelaki dan mungkin pegangan
segelintir perempuan. :) 

                                   maaf, penulisan tidak bermutu

No comments:

Post a Comment